Connect with us

Artykuły

Opinie o Flipo od naszych klientów

Opinie o Flipo od naszych klientów

“Kto podróżuje, ten dwa razy żyje” – pracując w biurze podróży zwiedzamy świat codziennie “wirtualnie” z naszymi klientami. Znajdujemy ciekawe oferty, inspirujemy, radzimy, pomagamy rozwiązań typowe i mniej zwyczaje problemy, które pojawiają się na drodze. 

Od 2004 roku, kiedy powstał Pelikan, a od 2012 , kiedy powstała polska wersja serwisu – Flipo.pl zażyliśmy dużo miłych, inspirujących sytuacji, mierzyliśmy się też z różnymi przeciwnościami.

Na przestrzeni lat widzimy jak zmieniła się branża lotnicza oraz jak zmieniły się upodobania klientów. Zorganizowane wycieczki są cały czas popularne, ale coraz większa ilość Polaków organizuje wyjazdy na własną rękę. Z jednej strony trafiają do nas sprecyzowane zapytania, innym razem musimy się dość nagłówkować, żeby znaleźć coś odpowiedniego i zgodnego z oczekiwaniami.

„Reakcja zwrotna jest dla nas bardzo ważna. Pozytywne komentarze o Flipo.pl ze strony klientów utwierdzają nas w tym, że robimy to dobrze. Te neutralne i negatywne analizujemy i wyciągamy z nich wnioski. Prowadzimy statystyki z których wypływa, że od początku 2019 roku prawie 94% ocen serwisu Flipo.pl, które otrzymaliśmy od klientów jest pozytywnych, z czego około 5% jest neutralnych. Ogólnie możemy powiedzieć, że opinie o Flipo.pl ze strony naszych klientów są bardzo pozytywne. Nie możemy jednak spoczywać na laurach, przed nami wiele pracy” – Tomasz, menedżer centrum obsługi klienta.

Co powiedzieli o nas klieci Flipo.pl

Komentarze, które zostawili nam nasi klienci dotyczą różnych spraw: zamówienia specjalnego posiłku, zmiany danych w zamówieniu, pomocy w znalezieniu alternatywnego połączenia. Pokazuje to, że codziennie załatwiamy sprawy ważne i te mniej ważne, ale uprzyjemniające podróż pasażerom. Opinie o Flipo, które otrzymujemy od klientów są różne i dotyczą rzeczy, które można rozwiązać w ciągu chwili, inne wymagają nawet kilku tygodni.

Komentarze o serwisie Flipo.pl od naszych klientów


„Profesjonalny, miły kontakt i załatwienie sprawy w expresowym tempie” – Opinia Pana Bartosza dotycząca pomocy w uzupełnieniu potrzebnych danych w zamówieniu.


„Szybka reakcja i potwierdzenie w sprawie wegańskiego posiłku na pokładzie” – Pani Małgorzata.

„Korzystałem wcześniej z kilku agencji podróży, ale Flipo.pl zasługuje na najwyższe noty! Wystarczył‚ jeden telefon w związku z anulowanym lotem i wszystko zostało załatwione błyskawicznie. Na pewno skorzystam jeszcze nie raz z Waszych usług i polecam Was wszystkim znajomym.Bardzo dziękuję” – Pan Dariusz, który wnioskował o zwrot i rekompensatę za anulowany lot przez linie lotnicze.

„Błyskawiczna odpowiedź – przemyślana i szybsza od odpowiedzi Ryanair! Kompetentna i wchodząca w skórę klienta – pasażera” – komentarz Pani Anny, która zakupiła przez Flipo.pl bilet lotniczy tanich linii.

„Świetna, fachowa obsługa – w trybie ekspresowym. Jestem poprostu zachwycona! ” – Pani Olga, która zarezerwowała u nas bilet do Hiszpanii.

„Mega załatwienie sprawy. Pan który załatwiał sprawę zachował się bardzo fajnie i pomocnie” – opinia o Flipo od Pan Waldemar.

„Za wszystko! Odpowiedź została udzielona perfekcyjnie” – Pan Mateusz, któremu Flipo pomogło dokonać zmiany lotu.

„Jestem klientem już kilkakrotnym. Kontakt zawsze bardzo dobry. Polecam firmę” – Pan Piotr.

„Szybkość i konkret” – krótka, ale miła opinia o Flipo od Pana Grzegorza.

We Flipo zwiedzamy świat “wirtualnie” z naszymi klientami. Dzielimy się również naszym doświadczeniem podróżniczym.

Współpraca jest nieoceniona

Problemy, które nastają mogą wynikać z różnych rzeczy. Niedopatrzenie, błąd techniczny, czynniki zewnętrzne na które nikt nie ma wpływu. Codzienna praca agentów z działu obsługi klienta jest bardzo różnorodna. Komunikacja telefoniczna, mailowa, na chate, przygotowanie ofert, śledzenie różnego rodzaju ofert linii lotniczych, ale również pośredniczenie w załatwianiu spraw między klientem a liniami lotniczymi. Do tego dochodzi komunikacja z innymi działami w celu sprawdzenia statusu płatności, oferty, kontakt z liniami lotniczymi.

„Czasami zdarzają się bardzo trudne sytuacje, np. bankructwo linii lotniczej. W takich przypadkach niestety klient jest zmuszony do zakupu nowych biletów, podczas gdy refundacja od upadłego przewoźnika może nigdy nie być przez niego autoryzowana. Rozumiemy zdenerwowanie naszych klientów w takich sytuacjach i staramy się znaleźć jak najlepsze możliwości. Niestety również w takich chwilach jest wiele rzeczy, których po prostu nie możemy zrobić i jesteśmy wtedy wdzięczni za wyrozumiałość i współpracę” – Dorota, która pracuje w dziale pomocy klienta.

Z Flipo możesz skontaktować się telefonie, mailowo i na chate.

Nowe produkty z myślą o klientach

Bilety lotnicze są głównym, ale nie jedynym produktem, który zakupisz na Flipo.pl.

Dzięki specjalnej technologii możesz w łatwy sposób wybrać tanie bilety lotnicze w promocyjnych kalendarzach – Flipo.pl / Tanie loty. Jeśli chcesz podczas jednej podróży zobaczyć kilka miejsc, zobacz ofertę biletów Multicity od Flipo.pl – Flipo.pl / Multicity.

Zawsze możesz liczyć na dział pomocy klienta, który poleci Ci konkretne połączenie lub linię lotniczą, zaproponuje alternatywy. Przyjmie też opinie o serwisie Flipo.pl.

Nad wieloma zadaniami w firmie pracujemy w grupie.

Flipo.pl – wszystko w jednym miejscu

Dzięki współpracy z naszymi partnerami w jednym miejscu możesz zarezerwować bilet lotniczy, hotel i samochód. Sprawdź nasz kompletny przewodnik: Jak wypożyczyć samochód za granicą? Na stronie hotele.flipo.pl zarezerwujesz hotel, hostel lub prywatny apartament według własnych preferencji.

Dlaczego warto rezerwować bilety lotnicze na Flipo.pl?

Dzięki 15-letniemu doświadczeniu jest jednym z liderów w branży. Od pojawienia się na rynku firma obsłużyła ponad 1 milion osób. Wielu z nich jest z nami od samego początku i korzysta z naszego doświadczenia w branży turystycznej.

Flipo.pl i Flipohity.pl – opinie na facebooku

Media społecznościowe towarzyszą nam codziennie. facebook.com/Flipopl i facebook.com/Flipohitypl to nie tylko miejsca, gdzie informujemy o aktualnych promocjach, wyprzedażach i ofertach, ale też kanał poprzez który komunikujemy z klientami.

Opinie o serwisie Flipo zostawiają klieci również na naszych profilach w mediach społecznościowych. Otrzymaliśmy od nich ocenę 3,9 z 5.

„Kilka razy kupiłam z Flipo bardzo tanie bilety do różnych zakątków świata. Zawsze bez najmniejszych problemów. Polecam” – taką opinię o Flipo zostawiała nam Pani Alicja.

„Flipo? Rewelacja! Polecam!” – tymi słowami polecił serwis Flipo.pl Pan Rajmund.


Specjalne znizki dla naszych czytelników

  • Zniżka 45 zł na bilety - pobierz naszą nową aplikację, zamów bilety na Flipo.pl za minimalnie 100 zł, podaj kod FLIPOHITY i oszczędź 45 zł w ramach zamówienia.
  • Wypożycz auto przez Flipo.pl. Kliknij, wybierz destynację, porównaj ceny, wybierz model samochodu i zarezerwuj. Auto odbierzesz po przylocie na lotnisku. Jesteśmy partnerem Rentalcars.com.
  • Dołącz do naszej grupy VIP podróżników - kliknij na zielony przycisk CHCĘ motrzymasz #flipohity notyfikacje na najlepsze oferty:

  • Nasz ulubieniec - podróżniczy newsletter, który odbierają tysiące podróżników:
5/5 - (3 votes)
//
To Top