FLIPO – Potrzebujecie pomocy? Wypełnij specjalny formularz, najwcześniej 72 godziny przed lotem
Ze względu na sytuację kryzysową w transporcie lotniczym nasz dział pomocy klienta mierzy się z ogromną ilością zgłoszeń. Chcielibyśmy poprosić Was o zastosowanie się do następującej procedury, która pomoże nam zapewnić jak najszybszą i jak najlepszą pomoc dla każdego klienta, czyli również dla Was.
Treść artykułu
Formularz kontaktowy Flipo.pl
Prosimy, skontaktuj się z nami za pomocą SPECJALNEGO FORMULARZA NA STRONIE FLIPO.PL – prosimy podać datę lotu i kod rezerwacji. WYSTARCZY KLIKNĄĆ TUTAJ.
W przypadku jeśli mimo wszystko chcielibyście skontaktować się z nami drogą e-mailową, w tytule prosimy o podanie daty lotu i kod rezerwacji.
Dziękujemy za pomoc i współpracę, prosimy również o:
- Jeśli już wysłaliście wiadomość do Flipo, prosimy, nie wysyłajcie kolejnych wiadomości. Nasi koledzy skontaktują się z Wami tak szybko, jak to będzie możliwe.
- W pierwszej kolejności zajmujemy się osobami z wylotami do 72 godzin. Nasz dział pomocy skupia się na najpilniejszych przypadkach i próbuje pomóc tym, którzy próbują dotrzeć za granicę do domu i tym, którzy potrzebują wyjechać za granicę w najbliższych dniach.
- Jeśli lot ma mieć miejsce później niż 72 godziny, prosimy o to, żebyście póki co nie kontaktowali się z nami. Sytuacja ulega zmianom, linie lotnicze i zakazy wydawane przez konkretne państwa mogą w ciągu kilku godzin pokrzyżować plany.
- W przypadku jeśli znajduje się za granicą, możesz również skontaktować się samodzielnie z linią lotniczą. Potrzebne informacje znajdują się na oficjalnej stronie linii. Zmianę lub anulację możecie zgłosić bezpośrednio przewoźnikowi.
Powrót do Polski
Jeśli potrzebujesz znaleźć drogę do domu – ze względu na aktualną sytuację i możliwości polecamy zakupić nowy bilet lotniczy na najbliższy termin lub wybrać inny rodzaj transportu (jeśli jest to możliwe w danej destynacji). Aktualnie (18.03.2020 godzina 14:00) najbliższe otwarte lotniska znajdują się w Niemczech. Informacje o przejściach granicznych aktualizowane są na stronie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Tym samym polecamy w nagłych przypadkach postępować zgodnie z następującymi instrukcjami:
- Skontaktować się z Ministerstwem Spraw Zagranicznych – kliknij TUTAJ Infolinia dla Polaków przebywających za granicą.
- Skontaktować się z najbliższą ambasadą lub konsulatem – kliknij TUTAJ Polskie przedstawicielstwa za granicą.
- Sprawdzić dostępność połączeń repatriacyjnych – narodowy przewoźnik PLL LOT realizuje projekt – https://lotdodomu.com/
Przepraszamy, nasz dział pomocy klienta Flipo – ze względu na ciągłe zmiany, zakazy i rosnące ograniczenia w transporcie lotniczym nie jest w stanie natychmiast reagować na każdy z tysięcy wniosków w taki sposób, jak do teraz.
Więcej o aktualnej sytuacji i powodach przyjęcia ograniczeń mówi nasza CEO, Tatiana Ondrejkova – właścicielka biura Pelikan i Flipo.pl – KLIKNIJ TUTAJ.
Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie,
Twój Flipo
Specjalne znizki dla naszych czytelników
- Zniżka 45 zł na bilety - pobierz naszą nową aplikację, zamów bilety na Flipo.pl za minimalnie 100 zł, podaj kod FLIPOHITY i oszczędź 45 zł w ramach zamówienia.
- Zakwaterowanie na Booking.com ze zniżką aż do 50%, kliknij i wyszukaj konkretną destynację.
- Wypożycz auto przez Flipo.pl. Kliknij, wybierz destynację, porównaj ceny, wybierz model samochodu i zarezerwuj. Auto odbierzesz po przylocie na lotnisku. Jesteśmy partnerem Rentalcars.com.
- Dołącz do naszej grupy VIP podróżników - kliknij na zielony przycisk CHCĘ motrzymasz #flipohity notyfikacje na najlepsze oferty:
- Nasz ulubieniec - podróżniczy newsletter, który odbierają tysiące podróżników:
